SickWorm's Top 5s
Θέλω
να είμαι όσο πιο ξεκάθαρος μπορώ να γίνω
για το θέμα. Όταν μιλάμε για ξενοδοχεία,
προσωπικά ό,τι ξέρω, είναι η όψη του
“Μεγάλη Βρετανία” της Αθήνας όπως το
αντίκρισα από ένα ταξί, και κάνα-δυο
Hilton απ' τα
οποία πέρασα απ' έξω.
Mεγαλώνοντας,
θεωρηθήκαμε πάνω-κάτω χίππηδες με
ξεπεσμένα ιδανικά και καμιά εκτίμηση
για την άνεσή μας, κοιμηθήκαμε σε διάφορα
ντιβάνια, camp-beds,
φουσκωτά, και εννοείται και πάνω σε
πέτρες και αμμουδιές. Ύστερα “μεγαλώσαμε”
και οι προορισμοί, τουλάχιστον μέχρι
τώρα, για διακοπές ήταν κάπου που δεν
θα χρειαζόταν να πληρώσω για διαμονή
γιατί τα τελευταία χρόνια δουλεύουμε
για να ζούμε και είναι από μόνο του
δύσκολο χωρίς ταξίδια και έξτρα έξοδα.
Με λίγα λόγια, δεν είχα την οικονομική
ευχέρεια να μείνω σε ξενοδοχεία, αν
εξαιρέσεις κάνα youth hostel
και κάνα αγροτουριστικό, και καλά σίγουρα
κάνα ξενοδοχείο επιλογής του τουριστικού
γραφείου, τον καιρό που πλήρωνε ο μπαμπάς!
Απ' την άλλη γιατί τα κόκαλα μου αντέχουν,
και ακόμα μπορώ να κοιμάμαι σε καναπέδες
φίλων, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν ασχολήθηκα
ιδιαιτέρως με το θέμα. Παρ' όλα αυτά,
παρ' όλη την άγνοια μου προς το θέμα
Ξενοδοχείο,
μεγάλα κομμάτια έχουν γραφτεί μέσα σε
δωμάτια ξενοδοχείων, για δωμάτια
ξενοδοχείων ενώ επίσης, μέχρι και
καθιστικές ειρηνικές διαμαρτυρίες
διεξήχθησαν πάνω σε κρεβάτια ξενοδοχείων!
Ωραία, πριν αρχίσω να παραμιλώ πάλι και
να θυμάμαι πράματα, καλύτερα ας πάμε να
ακούσουμε κάνα τραγούδι και όλα θα πάνε
καλά!
Track
1: Arctic Monkeys – 505
(on
My Favourite Worst Nightmare, 2007)
http://www.youtube.com/watch?v=iV5VKdcQOJE
Ήταν μέσα του '07 κι η ακαδημαϊκή
χρονιά έφτανε στο
τέλος της. Εμείς κλασσικά καθόμασταν
στην pub του
πανεπιστημίου πίνοντας μπύρες και gin
με τόνικ και περιμέναμε κάποιον να
αποφασίσει να πει “Άντε ρε μαλάκες!
Πάμε για κάνα μάθημα!”. Ακούγαμε punk
ως επί το πλείστον! Ή τουλάχιστον νομίζαμε
ότι ακούγαμε punk!
Στο jukebox
(δεν προσπαθώ να γίνω γραφικός, υπήρχε
όντως jukebox!),
βάζαμε το Needles
and Pins
από Ramones
και το What
Katie Did
των Libertines.
Συνέχεια περιμέναμε! Ο Molko
τραγούδησε το Teenage
Angst χρόνια
πριν και ο Cobain
μας άφησε προ δεκαετίας. Ήμασταν στεγνοί,
μεθυσμένοι και μισοί. Μισά γένια, μισές
ιδεολογίες, τα πάντα μισά. Σε μια από
εκείνες τις φάσεις της τετριμμένης
εφηβικής μας λήθης πετάχτηκε απ' το
πουθενά ο Alex
Turner με τη
νεαρή παρέα του, συνομήλικοι μας είναι
άλλωστε, για να φωνάξει για ένα δωμάτιο
505. Η ιστορία από πίσω κάτι έλεγε για την
Kate Moss,
την τότε γκόμενα του Pete
Doherty των
Libertines, και
ότι προσπαθούσε να αποπλανήσει τον
έφηβο κιθαρίστα των Monkeys.
Τώρα περάσαν χρόνια, και ειπώθηκαν
διάφορα για το κομμάτι, οπότε δεν είμαι
σίγουρος αν ισχύει. Το μόνο σίγουρο
είναι ότι το 505 ήταν το δωμάτιο στο οποίο
κάθισε ο Turner
με κάποιαν και ήταν η έμπνευση για αυτό
το όμορφο κομμάτι από τον δεύτερο δίσκο
των Monkeys.
Track 2 : Chris
Isaak – Blue Hotel
(from
Chris Isaak, 1986, Warner Bros)
Δεν
γνωρίζω τι είχε περάσει από το μυαλό
του συναδέλφου μου όταν επέλεξε αυτό
το θέμα. Μόλις μου πρότεινε την ιδέα
του, θυμήθηκα τι είχε γράψει σε μια “όχι”
κριτική του, όπου ανέφερε το Heartbreak
Hotel του
κυρίου Presley.
Το θέμα Presley
το έχουμε συζητήσει σχετικά εκτενώς με
τον Strawdogs
και ξέρω ότι έχουν μια έντονη σχέση την
οποία οφείλω να σεβαστώ και γι’ αυτό
τον λόγο θα παραχωρήσω το κομμάτι σε
εκείνον. Παρόλο που το πιο πιθανόν θα
το αγνοήσει κι ο ίδιος για να μας μιλήσει
για κάνα ξεχασμένο ξενοδοχείο 3ων
αστέρων, χωρίς τζακούζι ή πισίνες στη
Μελβούρνη! Το θέμα είναι ότι αν ο Elvis
μείνει στο δισκοθετικό μας ράφι προς
το παρόν θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε
έστω, κάτι που έχει λιγάκι κοντινό
άκουσμα σ' αυτόν. Για τον κύριο Isaak
δεν έχω πολλά να πω! Δεν μπορώ να πω ότι
είμαι τεράστιος fan
του, αλλά το γενικότερο έργο του στη
ροκ μουσική δεν μπορεί
να περάσει απαρατήρητο απ' οποιοδήποτε
άκουσε οτιδήποτε τα τελευταία 20 χρονιά!
Για τη χροιά, είπα ήδη, φέρνει κάτι από
Elvis ενώ
κιθαριστικά και μουσικά με ταξιδεύει
στη Μ. Βρετανία του 80, με κάποιο ήχο που
μου θυμίζει τον άλλο Elvis,
τον Costello και με ένα delay
που θα μπορούσε να ήταν παραγωγιστικό
trick του
κύριου Johnny
Marr των The
Smiths! Παρ'
όλες τις αγγλικίστικες επιρροές του
όμως έχει διάφορα ροκαμπιλιστικά
στάνταρτς που κάνουν τον Isaak
να ακούγεται πολύ φρέσκος για την εποχή
του, πρώτος δίσκος κι ομώνυμος είναι
άλλωστε!
Track 3 – Leonard
Cohen – Chelsea Hotel Νο.
2
(from
New Skin for the Old Ceremony, 1974, Columbia)
O
Cohen, είναι ένας από τους
μεγαλύτερους, πιο αξιόλογους, καλύτερους
μουσικούς, τραγουδοποιούς, ποιητές,
ερμηνευτές και θέλω να πω και ανθρώπους
που έχουν πατήσει το πόδι τους στο
οποιοδήποτε στερέωμα ανήκουν οι
προαναφερόμενοι χαρακτηρισμοί! Ο Cohen
με έχει ταξιδέψει, με έχει φτάσει σε
σημεία πραγματικού πόνου αλλά και
απέραντης ευτυχίας. Ο Cohen
είναι απ' αυτούς που δεν
μπορούν να λειτουργούν
ως background
music, δεν
βάζεις δίσκο του και τον αφήνεις σε μια
γωνιά να τραγουδά. Στον Cohen
πρέπει να αφιερώνεις όλη σου την ακουστική
προσοχή. Το Chelsea
Hotel, το
νούμερο 2, γιατί το πρώτο δεν κυκλοφόρησε
σε δίσκο αλλά πάρα μόνο live,
μιλάει για την Janis
Joplin. O
σπουδαίος αυτός μοντέρνος τροβαδούρος
έκανε το, όπως φάνηκε μετά, μεγάλο λάθος
να κάνει ξεκάθαρο σε όλους σε ποιαν
αναφέρεται ο στίχος. Και γιατί η αλήθεια
να λέγεται, ήταν υπερβολικά λεπτομερής
η στιχουργική περιγραφή του για τη
συνεύρεσή
τους, έπρεπε να
απολογηθεί για την αδιακρισία και την
απερισκεψία του τα χρόνια που ακολούθησαν.
Δυστυχώς η δις Joplin
είχε ήδη αποχωρήσει απ' τον κόσμο αυτό.
Όσο για το Chelsea,
πρόκειται βέβαια για το ξενοδοχείο που
υπήρξε σπίτι σε διάφορες φάσεις για
πολλούς μουσικούς, λογοτεχνικούς και
κινηματογραφικούς μας ήρωες.
Track 4 : Παύλος
Παυλίδης
& B-Movies – Grand Hotel
(από
το live
Θέατρο Απόλλων Σύρος, 2008, Archangel
Music)
Μ'
αρέσει που κάθε τόσο μου δίνεται η
ευκαιρία να βάλω και κάνα “ξενόγλωσσο”
κομμάτι! Ο κλήρος αυτή τη βδομάδα έπεσε
στον κύριο Παύλο Παυλίδη. Ο συγκεκριμένος
αυτός κύριος, έγραψε πολλά. Τον ακολουθώ
χρόνια. Μπορεί σε κάποια φάση να μπήκα
στο trip και
να τον ψιλοακολουθούσα στα τυφλά, χωρίς
να φιλτράρω τι μου έδινε για άκουσμα κι
αυτό ποτέ δεν μου βγήκε σε καλό! Κάθισα
στη σπασμένη πολυθρόνα του, τραγούδησα
μαζί του στην άκρη του βράχου και φώναζα
“δεν υπάρχεις” σε σημεία μέθης και
κορεσμένης ανάγκης που δεν ήρθε ποτέ.
Ο Παυλίδης χόρεψε με τα Μωρά Στη Φωτιά
όταν το παυσίπονο δεν ήταν αρκετό.
Ύστερα, δημιούργησε τα Ξύλινα Σπαθιά
και κυκλοφόρησε μαζί τους κάμποσα
δισκάκια που θεωρήθηκαν σημεία αναφοράς
και αρκετά βασικά θεμέλια της πιο
πρόσφατης ελληνικής ροκ. Εν τέλει και
μέχρι σήμερα, δημιούργησε τους B-Movies
για να παίζει αυτά που γούσταρε πλέον.
Θεωρητικά σόλο καριέρα κάνει δηλαδή με
support band
από πίσω του. Το Grand
Hotel εδώ σε
μια ήσυχη ηχογράφηση του από το Θέατρο
Απόλλων στη Σύρο από ένα αρκετά καλά
δουλεμένο και όμορφο “ζωντανό” δίσκο.
Θα ήθελα να προσθέσω, παρόλο που τη
συγκεκριμένη στιγμή, δεν τα βρίσκω
ιδιαίτερα ούτε με τον ήχο πια ούτε με
τον χαρακτήρα του κύριου Παυλίδη, ότι,
στάθηκε μπροστά μας σε μία συναυλία
πριν κάτι χρονάκια και μας τραγούδησε
το Let's
Dance του
David Bowie.
Αυτό για μερικούς μπορεί να μην σημαίνει
τίποτα, αλλά, όταν το κοινό αποτελείται
από κόσμο που το μόνο πράμα που ξέρουν
για Bowie
είναι ότι αυτός έγραψε το The
Man Who
Sold The
World των
Nirvana, λέει πολλά για τον
Παυλίδη και για το πόσο καρφί του
καίγεται. Απλά ο συγκεκριμένος δεν είναι
απ' αυτούς που κωλώνουν.
Track
5 : Yo
La
Tengo
– A
House
Is
Not
A
Motel
(from
Ride The Tiger, 1986, Coyote)
Νομίζω,
έχω καταντήσει όντως ένα τεράστιο
cliché! Είμαι κι εγώ όπως τον πρωταγωνιστή
του Hi
Fidelity, στη
σκηνή που μας οδήγησε να ξεκινήσουμε
αυτό εδώ το blog.
Για όσους δεν ξέρουν για τι μιλάω έχω
να πω: Πώς γίνεται να
μην έχετε δει το Hi
Fidelity; Όχι σοβαρά, στη
σκηνή αυτή ο πρωταγωνιστής, Rob
Gordon, ζητείται
να παρουσιάσει την πεντάδα του για τα
αγαπημένα πρώτα τραγούδια δίσκων (Track
1s - Side
1s). H
πεντάδα
είχε ως
εξής: "Janie
Jones" των
The Clash, Let's Get It On" του
Marvin Gaye, "Smells Like Teen Spirit" των
Nirvana,, "White Light/White Heat" των
Velvet Underground και
το Radiation
Ruling the Nation" των
Massive Attack. Οι επιλογές της
πεντάδας αυτής δέχτηκαν την κοροϊδία
από τους συναδέλφους του Gordon
που του είπανε: “Πώς
γίνεται ο ιδιοκτήτης
ενός Record
Store να μην
έχει κανένα ενδιαφέρον για μουσική;”.
Κάπως έτσι κι εγώ, φαίνεται να διαλέγω
τα ψιλοαναμενόμενα
κι ο
συνάδελφος μου βάζει τα πιο περίεργα.
Καλά που δεν έβαλα και το Hotel
California
δηλαδή! Πάλι ξεφεύγω απ' το θέμα όμως!
Εννοείται δεν μιλώ για τους Yo
La Tengo
(που τους επέλεξα για την ελάχιστη
διαφορετικότητα που μπορώ να προσφέρω),
ούτε για τους Love
που γράψανε το αυθεντικό αλλά μιλώ για
τις προηγούμενες μου επιλογές. Εν πάση
περιπτώσει, για να μην σας κουράζω. Οι
Love είναι,
μεγάλη μπάντα απ' τα ψυχεδελικά 60s.
Ο δίσκος, Forever
Changes, στον
οποίο κυκλοφόρησε πάνω το Motel,
θεωρείται ακόμα ως ένας απ' τους καλύτερους
δίσκους που βγήκε απ΄ το Καλοκαίρι
της Αγάπης Οι Υο La
Tengo φυσικά
είναι άλλη μία μεγάλη μπάντα, που
συνεχίζει να προσφέρει τα διάφορα τους
μέχρι τις μέρες μας. Εδώ στη διασκευή
του A House
Is Not
A Motel
απ' τον πρώτο τους δίσκο. Α, και μιας και
τους αναφέρω, θα ήταν καλά να αναφέρω
ότι ο τελευταίος δίσκος που κυκλοφορήσαν
τώρα το 2013, αξίζει τη μέγιστη προσοχή
σας. Το κομμάτι το διάλεξα γιατί ο
Strawdogs θέλει
να επιμένει ότι το θεματικό είναι για
ξενοδοχεία αλλά και για μοτέλς! Για να
δούμε τι είχε υπόψη του ο φίλτατος!
Straw
Dogs
top
5
Ο
Norman Bates
ανοίγει απότομα την κουρτίνα του μπάνιου,
ο Keith Richards
πετάει μια τηλεόραση από τον τελευταίο
όροφο, ο Charles
Bukowski γράφει
άλλο ένα ποίημα και ο Henry
Miller άλλη
μια ερωτική επιστολή. Η Vera
του Detour
σχεδιάζει να πιάσει την καλή, ο Cagney
να τους τα πάρει αντρίκια σαν γνήσιος
άγγελος με βρώμικο πρόσωπο ενώ ο Jarmuch
τα βλέπει όλα αυτά και βάζει τον Screamin’
Jay Hawkins
να παίξει τον ρεσεψιονίστα.
Θα
μπορούσε να είναι ατελείωτος ο κατάλογος
με συμβάντα και σκηνές που συνέβησαν
μέσα σε δωμάτια ξενοδοχείων και μοτέλς,
θα μπορούσα να συνεχίσω εσαεί το παραπάνω
εισαγωγικό θυμούμενος καταστάσεις
πραγματικές και μη που συνέβησαν μέσα
σε τέσσερις ενοικιαζόμενους τοίχους
και θα μπορούσα να αυτοψυχαναλυθώ για
γεγονότα που μου συνέβησαν προσωπικά
μέσα σε τελειωμένες κάμαρες όταν
αγκομαχητά και σπαραξικάρδιες φωνές
ακούγονταν από τον δίπλα τοίχο, μεθυσμένοι
φτωχοδιάβολοι μαφιόζοι έπαιζαν ξύλο
και κεφάλια βαράγαν καραμπόλες σε
κομοδίνα κι ερμάρια. Δεν έχει σημασία…
άλλοι νοίκιασαν δωμάτια με τη βραδιά
για να ξεπαρθενιαστούν, άλλοι για να
ξεφύγουν, άλλοι για να πηδήξουν από τον
ένα κόσμο στον άλλο, άλλοι για να ζήσουν
μύθους και άλλοι για να σχεδιάσουν μια
ληστεία που σχεδόν πάντα θα τους πήγαινε
στραβά. Κάθε ενοικιαζόμενο δωμάτιο έχει
γράψει την δική του ιστορία, ιδού λοιπόν
πέντε ξενοδοχεία και μοτέλς με την δικιά
τους.
1. Phil
Shoenfelt / Salvation Hotel
CD
“Backwoods Crucifixion” 1990 Paperhouse
Το
ξενοδοχείο της σωτηρίας από έναν
αγαπημένο μουσικό που έγινε σχετικά
γνωστός στο υποψιασμένο κοινό με το
«God is
the other
face of
the Devil»
του 1994. Εδώ και χρόνια ο Phil,
που μεταξύ άλλων είναι και φοβερός
συγγραφέας, (αναζητήστε το Junkie
Love που
κυκλοφορεί μόνο στα αγγλικά) ζει στην
Πράγα και είτε με τους Southern
Cross είτε με
τους Dim
Locator αλλά
ακόμα καλύτερα και παλιότερα με τους
Fatal Shore
έγραφε και συνεχίζει να συνθέτει τους
σκοτεινούς αλλά και άγριους ήχους των
υπογείων, των χαμένων ερώτων και όλων
των βρώμικων ιστοριών που περιδιαβαίνουν
στα κατάστιχα ασύδοτων ζωών. Εδώ ένα
ξενοδοχείο σωτηρίας της ψυχής (κλισέ)
και μέσα από το ντεμπούτο του άλμπουμ
«Backwoods
Crucifixion» από
το μακρινό 1990 που θα ‘λεγε και μουσικός
ραδιοφωνικός παραγωγός (κλισέ ΝΟ2).
2.
Nikki Sudden & Rowland S Howard / Wedding Hotel
CD
“Kiss you kidnapped charabanc & dead men tell no tales” 1987
Creation
Τα
δύο θηρία μαζί. Ο καθείς με την ιστορία
του κι ο καθείς με τον σταυρό του. Τον
Rowland S Howard οι περισσότεροι θα τον γνωρίζετε
από την θητεία του στους «Κακούς Σπόρους»
του Nick Cave
όπου γενικά με τον ήχο της κιθάρας του
επηρέασε και συνεχίζει να επηρεάζει
την underground
σκηνή στην χώρα των καγκουρό και όχι
μόνο. Όσο για τον Nikki Sudden… η μουσική
υπόθεση που λέγεται Jacobites
γράφει στο μουσικό σημειωματάριο,
αλήτικη ποίηση, αλήτικη μουσική, αλήτικη
αλητεία και διάφορα άλλα τέτοια επίθετα,
ουσιαστικά ρήματα και κλίσεις που
αλήτευαν και συνεχίζουν να τα λένε. Το
1987 στρώθηκαν κι έγραψαν ένα άλμπουμ
μαζί όπου μέσα του υπήρχε ένα ξενοδοχείο
χωρίς νυφικές σουίτες… αλλά ένα δωμάτιο
τίγκα στα αλκοόλια και στις μουσικές
που ακούνε πρώην χουλιγκάνια και νυν
ποιητές.
3.
The Walkabouts / Findlay’s Motel
LP
“New West Motel” 1993 Glitterhouse
Το
Seattle στις
αρχές των
nineties δεν
ήταν μόνο
grunge Cobain, Vedder, Mtv, και
οσμές από
εφηβικά
πνεύματα
σκοροφαγωμένων
levis και
πανεπιστημιακό
punk. Το χω ξαναγράψει στο
ξενοδοχείο του «Some
things are
just lame»
και θα το γράφω συνέχεια, η μουσική που
σερβίρεται από τα media
ακόμα και τα πιο εναλλακτικά είναι
εκείνη που χει τους καλύτερους
μανατζαραίους από πίσω, διότι εσείς
εκατομμύρια αναγνώστες τούτου του
ιστολογίου γνωρίζετε το ρητό που λέει:
«ο σωστός άνθρωπος στην σωστή θέση»,
κλπ, κλπ. Λοιπόν κεφάλαιο Walkabouts
και δίσκος New West Motel ίσον ένα από τα
καλύτερα άλμπουμ των nineties.
Παιδιά του Neil
Young και δύο
διασκευές του πατέρα τους στη βινυλιακή
έκδοση. Ειδικά το Like
a Hurricane
το κάνουν βίδες. Και Tom
Waits διασκευή
έχει και Townes
Van Zandt
έχει. Τι διάολο motel
θα ‘ταν αν δεν είχε όλα αυτά τα ιερά
τέρατα στα δωμάτιά του. Το Motel
του Findlay
απ’ την άλλη είναι μια σύνθεση που από
το ’95 και μετά θα καθόριζε τον ήχο της
μπάντας. Τώρα αν αρχίζω να γράφω για τα
δύο βασικά μέλη των Walkabouts
και τι έχουν κάνει στις σόλο καριέρες
τους θα βγεί σεντόνι το post.
Chris Eckman – Carla Torgerson.
Googlάρετε, ψαχτείτε, ακούστε
και μην τα περιμένετε όλα στο πιάτο.
4.
Spencer P Jones / Enmore Hotel Blues
CD
“Fait Accompli” 2003 Spooky rec.
Μαθήματα
αυστραλέζικης underground
μουσικής ιστορίας κεφάλαιο δεύτερο
(δες παλαιότερο θεματικό για μάθημα
πρώτο). Τι γράψαμε παραπάνω για τον
Rowland S Howard και για την κιθάρα; Ε, βάλτον
κι αυτόν δίπλα του αφού παίξανε ουκ
ολίγες φορές μαζί κι έχεις τους δύο
καλύτερους κιθαρίστες της Αυστραλίας.
Δυστυχώς ο Howard έχει αφήσει τον μάταιο
τούτο κόσμο εδώ και κάποια χρόνια αλλά
ο Spencer ζεί
και βασιλεύει κυκλοφορώντας φοβερά
άλμπουμ όπως το περσινό με τους Nothing
Butts όπου το
‘χα βάλει και στα καλύτερα του 2012. Οι
μπάντες που χει παίξει μαζί αμέτρητες
κι απ’ τις πιο γνωστές οι Beasts
of Bourbon…
(SickWorm
σκέφτομαι να βγάλω βιβλίο για την
Αυστραλία, βρες εκδότη)… τι έλεγα… ναι,
το κομμάτι δυστυχώς δεν υπάρχει να το
ακούσετε στο διαδίκτυο, (όχι ότι ακούτε
τα κομμάτια που βάζουμε) αλλά για να
φτάσεις στο κεφάλαιο Spencer
P Jones
πρέπει να ακούσεις άλλα πρώτα. Τέλος
πάντων πολύ ειδήμονας το παίζω αλλά μην
μας παίρνετε και πολύ στα σοβαρά. Γι’
αυτά που αγαπάμε γράφουμε, αυτά που δεν
μας απασχολούν δεν τα θάβουμε. Spencer
P Jones
…και Enmore
Hotel… που
θα ‘λεγε και αυστραλός μουσικός
παραγωγός… χωρίς κλισέ.
5.
The Legendary Golden Vampires / Heartbreak Hotel
LP
“Various / Sounds of Now”, 1987 Dionysous rec.
Όταν
σκέφτηκα το θεματικό με τα ξενοδοχεία
είπα να γράψω για τις πέντε πιο περίεργες
διασκευές που χουν γίνει στο Heartbreak
Hotel. Ένα από
τα 100 καλύτερα τραγούδια όλων των εποχών
κατά την ταπεινή μου άποψη αλλά οι
απόψεις είναι σαν… ξέρετε ποιες. Μια
συλλογή από τα eighties
κι απ’ αυτές που ξέθαβα στα δισκάδικα
της Αθήνας. Πολλά από τα ονόματα μπορεί
να μην μου έλεγαν τίποτα αλλά όταν σε
μια γκαραζοσυλλογή το label
έγραφε Dionysous
το αποτέλεσμα ήταν συνήθως guarantee.
Εδώ οι γερμανοί (αν θυμάμαι καλά) Legendary
Golden Vampires πιάνουν τα σπαραξικάρδιο
ξενοδοχείο και το γεμίζουν γράσο. Το
συγκεκριμένο compilation
είχε και τους αγαπημένους έλληνες Last
Drive μέσα με
την «Κοιλάδα του Θανάτου τους».
Ladies
and gents,
αυτά ήταν μερικά δωμάτια ξενοδοχείων
και μοτέλς με τις δικές τους ιστορίες.
Καλό υπόλοιπο και να θυμάστε πάντα πως
σε κάθε ενοικιαζόμενο δωμάτιο, έχει
γραφτεί μια ιστορία… η δική σας. (Κλισέ
ΝΟ3 / τι χρωστάμε για 10 βραδιές;)